20 – Fiat e500

“500 është i vogël, por nëse nuk keni nevojë për hapësirë, mund të jetë makina juaj e vetme. Kjo për shkak se do të shkojë aq larg me një tarifë për t’i bërë të qëndrueshme udhëtimet në autostradë. Ndërsa Honda e ose Mini elektrike do të duhej të ishin makinat e dyta për këdo që lëviz ndonjëherë përtej qyteteve dhe jo vetëm brenda tyre.”

Range: 165 – 335 KM.

19 – Lotus Eletre

“Hileja” këtu është të përmbahemi me faktin se Eletre nuk ka të bëjë me ‘Lotus tradicional’, por kjo nuk do të thotë se nuk mund të përputhet me vlerat e Lotus-it dhe të jetë një aspekt interesant i një marke në rritje. Po, është ndërtuar në Kinë dhe jo në Norfolk. Po është elektrike. Po, është një SUV me shpejtësi të lartë. Por është gjithashtu vërtet shumë bindës, dhe përkundër të gjitha argumenteve të ndryshme të rregulluara kundër tij, ajo ende, vetëm pak, ka pak Lotusness brenda. Më shumë se e mjaftueshme për të marrë përsipër çdo gjë në këtë sektor – duke përfshirë ndriçuesit elektrikë si Tesla.

Range: 355 – 700 KM. 

18 – Hyundai Kona Electric

“Po, kjo është me të vërtetë se si duken këto ditë kryqëzimet aktuale të familjes së prodhimit. Bravo, Hyundai.

“Brendësia e mbushur me butona duhet duartrokitur në këtë kohë dhe çmimet që fillojnë me 30 mijë Eur nuk janë të këqija as në tregun e sotëm. Kona Electric mund të ketë shumë më shumë rivalë sesa kur mbërriti për herë të parë në vitin 2017, por ky rifreskim e mban atë drejt majës së pemës sonë.”

Range:  275 – 580 KM

17 – Renault Scenic E-Tech

“Renault ka një hatchback tjetër elektrike familjare, Megane E-Tech Electric, por njerëzit janë ankuar se nuk ka hapësirë ​​të mjaftueshme në pjesën e pasme. Scenic është kryesisht i njëjtë përpara, por ka një bazë rrote 100 mm më të gjatë, të përkushtuar në pjesën e pasme.

“Njerëzit gjithashtu ankoheshin se madhësia e baterisë së Megane nuk është e mjaftueshme, kështu që Scenic vjen me 87 kWh si standard. Range: 350 – 725 KM.

16 – Hyundai Ioniq 6

“Ne kemi thënë se sa është në lëvizje Hyundai për tre deri në katër vitet e fundit. Kjo është vetëm një dëshmi tjetër e kësaj, me kthesën e një atmosfere stili të ndryshme. Performanca e tij është plotësisht në përputhje me mënyrën se si Hyundai po e prezanton atë: ky është një kryqëzor i rehatshëm, i qetë dhe i lehtë. Për të operuar, si dhe për të përzënë. Ajo thith kilometra të tëra, e përdor ngarkesën e saj çuditërisht me kursim dhe bën sa më shumë që të jetë e mundur për të zbutur ankthin e distancës.

Range: 320 – 635 KM. 

15 – Maserati GranTurismo Folgore 

“Kjo është një makinë që ka një bagazh të vërtetë, që ndihet, vepron, drejton dhe shfaqet si më e mirë-inxhinieruar dhe e zhvilluar se çdo Maserati në kujtesë.

“Si kompani ajo ka momentum dhe investime prapa saj tani. MC20 i mrekullueshëm është një halo, dhe SUV-të do të shiten në shifra më të mëdha. Por kjo është pjata e njohur e Maserati-t.”

Range: 455 KM. 


14 – Kia EV9

“Produkti kryesor i Kia-s ndihet i denjë, jo thjesht sepse ofron shumë metal, karrige dhe pajisje për vlerën e parave.

“Është në fakt një produkt i mirëmenduar siç duhet – një produkt që ndihet mjaft i fortë për jetën e përditshme familjare, mjaftueshëm i mbushur me veçori për të qenë i papërshkueshëm nga e ardhmja, dhe me gamë dhe performancë të mjaftueshme për të justifikuar një çmim që do të dukej për të qeshur për një Kia – ose çdo makinë koreane – një dekadë më parë.”

Range: 370 – 490 KM.

13 – Volvo EX30 

“Gjurma e audituar e CO2 e një modeli bazë EX30 nga fabrika është vetëm 18 ton; jo shumë më tepër se shumë rivalë të naftës. Energjia elektrike në Mbretërinë e Bashkuar që përdor për të vozitur për një vit prej 8,000 miljesh lëshon rreth 0.4 ton CO2 nga stacioni i energjisë, ku një makinë me benzinë ​​do të lëshonte 1.8 ton nga shkarkimi i saj. Pra, kohëzgjatja e CO2 e EX30 është rreth gjysma e asaj të një benzine.”

Range: 255 – 530 KM.

12 – BMW i4

“Ne na pëlqejnë Tesla Model 3 dhe Polestar 2, por ka ende një vend të lirë për një alternativë vërtet të ëmbël të vozitjes. I4 është ajo alternativë. Në formën e eDrive40, ai lëviz shumë mirë dhe trajton më mirë se çdo EV tjetër krahasues.

“Nuk duket si një anije kozmike, por shumë njerëz nuk e duan këtë. Superfuqia sekrete e kësaj makine është se është një BMW e duhur.”

Range: 490 KM. 

11 – Volkswagen ID.7

“Në shumë mënyra ID.7 e ka bërë absolutisht përmbledhjen. Hapësira, komoditeti, diapazoni dhe efikasiteti janë mbresëlënëse, madje edhe në versionin Pro me bateri më të vogël që do të hyjë i pari në rrugët evropiane.

“Ndoshta mbi të gjitha, është më e lehtë për t’u përdorur dhe më pak e çuditshme sesa modelet e mëparshme të ID-së. VW-të duhet të jenë miqësore. Kjo është.”

Range: 620 KM.