Në mbarë botën, 10 milionë makina elektrike me prizë u shitën në vitin 2022, një total prej 14% të shitjeve të makinave të reja,nga 9% në 2021. Shumë vende kanë vendosur stimuj qeveritarë për automjetet elektrike me prizë, kreditime tatimore, subvencione dhe stimuj të tjerë jomonetarë, ndërkohë që disa vende kanë nxjerrë ligje për të hequr gradualisht shitjet e makinave me lëndë djegëse fosile, për të reduktuar ndotjen e ajrit dhe për të kufizuar ndryshimet klimatike. Sipas Agjencisë Ndërkombëtare të Energjisë (IEA), EV-të pritet të përbëjnë gati një të pestën e shitjeve globale të makinave në vitin 2023.
Kina aktualisht ka stokun më të madh të automjeteve elektrike në botë, me shitje kumulative prej 5.5 milionë njësi deri në dhjetor 2020, edhe pse këto shifra përfshijnë gjithashtu automjete komerciale të rënda si autobusët, kamionët e mbeturinave dhe mjetet higjienike, dhe vetëm llogaritë për automjetet e prodhuara në Kinë. Në Shtetet e Bashkuara dhe Bashkimin Evropian, që nga viti 2020, kostoja totale e pronësisë së automjeteve elektrike të kohëve të fundit është më e lirë se ajo e makinave ekuivalente ICE, për shkak të kostove më të ulëta të karburantit dhe mirëmbajtjes.
Në vitin 2023 Tesla Model Y u bë makina më e shitur në botë.[19] Tesla Model 3 u bë makina elektrike më e shitur në botë në fillim të vitit 2020,[20] dhe në qershor 2021 u bë makina e parë elektrike që kaloi 1 milion shitje globale.[21] Së bashku me teknologjitë e tjera në zhvillim të automobilave si drejtimi autonom, automjetet e lidhura dhe lëvizshmëria e përbashkët, makinat elektrike formojnë një vizion të ardhshëm të lëvizshmërisë të quajtur Lëvizshmëria Autonome, e Lidhur, Elektrike dhe e Përbashkët (ACES).