Pjese

Shop

Pyetjet me te shpeshta

01. Porosite

Kur e marr porosinë time?

Pasi të keni vendosur një porosi dhe të jetë konfirmuar, ne do të përpunojmë dhe dërgojmë porosinë tuaj brenda 1-2 ditëve pune. Koha e dërgesës mund të variojë në varësi të vendndodhjes suaj dhe metodës së zgjedhur të dërgesës. Zakonisht, porositë brenda vendit dorëzohen brenda 3-5 ditëve pune, ndërsa dërgesat ndërkombëtare mund të zgjasin 7-14 ditë pune. Ju do të merrni një email me informacionin e ndjekjes së dërgesës sapo porosia juaj të jetë dërguar, në mënyrë që të mund të monitoroni statusin e saj deri në momentin që arrin tek ju.

Si mund ta anuloj?

Nëse dëshironi të anuloni porosinë tuaj, ju lutemi kontaktoni shërbimin tonë të klientit sa më shpejt të jetë e mundur. Ju mund të na kontaktoni përmes emailit ose telefonit, duke cituar numrin e porosisë suaj. Nëse porosia juaj ende nuk është përpunuar dhe dërguar, ne do të jemi në gjendje ta anulojmë dhe të procesojmë një rimbursim të plotë. Në rast se porosia juaj tashmë është dërguar, do të duhet të prisni që ta merrni dhe më pas të ndiqni procedurat tona të kthimit për një rimbursim. Ju lutemi, konsultohuni me politikat tona të kthimit për më shumë informacion.

02. Dergesat

Si funksionon dërgesa?

Kur vendosni një porosi, ju do të shihni datën e parashikuar të dërgesës në faqen e produktit. Pasi të konfirmohet porosia juaj, e njëjta datë e parashikuar e dërgesës do të reflektohet në email-in e konfirmimit të porosisë tuaj. Kjo siguron që data e dërgesës e shfaqur gjatë procesit të porosisë është gjithmonë e njëjtë me datën e dhënë në konfirmimin tuaj. Mund të jeni të sigurt që nuk do të ketë asnjë mospërputhje midis datës së dërgesës të shfaqur në kohën e porosisë dhe datës në konfirmimin tuaj.

Image Newsletter